בית מלאכה

אנחנו בסטיב ג’קסון פסנתרים מתמחים בכל סוגי התיקונים והעבודות הנעשות על הפסנתר

שיפוץ

Piano Reconditioning – שיפוץ הפסנתר, תיקון או החלפה של כל החלקים הדרושים כדי להביא אותו למצב נגינה טוב. במקרה זה צפוי להאריך הפסנתר את חייו לאחר תהליך השיפוץ ב- 10-30 שנים.

ייצור מחדש – חידוש הפסנתר

Remanufacturing – או ייצור מחדש – נוגע לפסנתרי כנף עתיקים או משומשים אשר ניתן לשוב ולחדשם, תוך הענקת ערך מוסף דרמטי לביטוי ובהירות הטון של הפנסתר. אנו נתקן באופן ידני את לוחות התהודה, נחבר גשרים חדשים, סיכות כוונון וכד’. ביכולתנו לשפר את ביצועי הפסנתר כך שיאריך את חייו ב- 30-70 שנים בטרם יזדקק לרסטורציה מלאה.

שחזור – רסטורציה

Restoration – הינו שחזור מלא, דהיינו השבת הפסנתר לספסיפיקציות או למפרטים המקוריים שלו. הדבר דומה לטכניקת שימור במוזיאון, אך בתהליך זה, נקבל בתום עבודת השחזור – פסנתר חזק ועמיד במיטבו, בעל תכונות העיצוב המקוריות, ולא מיצג מוזיאוני.

בנייה מחדש

Piano Rebuilding – תהליך זה דומה מאוד לייצור מחדש של הפסנתר – אלא שבבנייה מחדש של הפסנתר – אנו נצרף לוח תהודה חדש לגמרי במקום לתקן את הישן. באופן זה אנו נשמור על הספסיפיקציות המקוריות של הפסנתר כפי שיצא לראשונה מפס הייצור. באופן זה צפוי הפסנתר לשמור אל חייו ותכונותיו המקוריות בעוד 70-100 שנים נוספות.

 

 

Permanent link to this article: https://pianos4u.co.il/%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%9c%d7%90%d7%9b%d7%94-2/

Seo wordpress plugin by www.seowizard.org.